Sexvenner, kjærester og tissing.

Kom akkurat hjem fra en, ehm, venn..... Jeg var en kjapp tur innom, men i løpet av tiden jeg var der rakk jeg også å gå på do. Og idet jeg naken og i fullt baderomsbelysning hadde tenkt å sette meg ned å, ja, tisse, kommer fyren inn. Rett inn. Uten å banke på. Det er heller ikke første gang dette skjer. Neida, han gjorde det en annen gang også. Kom bare inn. Den gangen hadde jeg allerede rukket å sette meg og var godt igang. Jeg beordret han selvsagt ut, men fikk da til svar; "hvorfor det? Jeg har jo allerede sett deg naken". Men du trenger da vel ikke se meg gå på do av den grunn????
Er det slik at når man først har sett noen naken er det plutselig greit å se hverandre tisse også? Når kom denne regelen isåfall? For jeg var der ikke når den ble vedtatt. Det vet jeg. For jeg hadde aldri godkjent "sexvenner er velkommen på do mens man tisser"-regelen. Aldri.
Venninner, ja. De inviterer vi til og med. Gladlig. Kom inn, kom inn, bare bli med.
Kjærester også. Ikke at vi inviterer med oss kjærester, men det er greit at de kommer inn. Etter en stund, vel å merke. Sånn midt mellom ikke-krise-å-ha-tredagers-stubb og prompe-foran-hverandre stadiet. Det er en viss kronologi her, må vite. Har ikke problemer med at de pusser tenner mens jeg tisser, eller vica verca. Eller dusjer. Ikke at jeg tisser i dusjen, det er litt ekkelt. Tisse i dusjen sammen med kjæresten... Når jeg tenker meg om er det de som gjør det og. Men jeg finner ikke det særlig opphissende. Det jeg mener er at de kan dusje mens jeg sitter på potta. Men sexvenner? Aldri. Det er noen av de få som aldri trenger komme inn på do til meg. Ikke under noen omstendigheter. Never! Familie, greit. Barna mine, joda, gleder meg til den dagen jeg slipper... Venner av barna? Njaei... Må de absolutt av en eller annen grunn så. Det må sies at barna er syv, altså er vennene også seks-syv år og ikke tenåringer. Det ville blitt veldig spesielt. Nå høres det ut som doen min er "åpent hus", det er det dog ikke.

Noe annet som heller ikke er "åpent hus" er meg selv..... Med det mener jeg at noen deler av meg, og da snakker jeg nødvendigvis ikke om hulrom eller andre geografiske plasser på kroppen min, men da psykisk også. Rett og slett fordi det er ting man ikke gjør. Ikke med alle. Kall meg gammeldags, men visse ting gjøres kun med en kjæreste. Er litt viktigere å ha et bedre sexliv med kjærester enn sexvenner. Skal jo ikke ha noe liv med de. Det må en innrømme. Noe er, som sagt, forbeholdt de man er glad i. Sånn er det!!! Noe sexvenner burde være glad for også. De slipper da krangling, sjalusi, forventninger, plikter, mas og en hel haug med andre negative greier en kjæreste må tåle. De misser jo ut av trygghet, følelser, armkroker og mye annet godt, men man kan da ikke både få pose og sekk.
Derfor; i påvente av Mr. Charming er sexvenner greie å ha. Så lenge de ikke spaserer inn på do mens du er der. Der går grensen!

Ingen kommentarer: